بازار جهانی سس سالاد

بارا جهانی سس سالاد

بازار سس سالاد – رشد، روندها، تأثیر COVID-19 و پیش‌بینی‌ها (2021 – 2026)

نگاه اجمالی بر بازار

تحقیقات بازار نشان‌دهنده این است که ارزش جهانی بازار سس سالاد [1] در سال 2020 مقدار 103.330 میلیارد دلار است. انتظار می‌رود اندازه بازار تا پایان سال 2026 این مبلغ به 160.290 میلیارد دلار برسد. پیش‌بینی می‌شود بازار جهانی سس سالاد در دوره پیش‌بینی (2020-2025) با نرخ رشد سالانه CAGR 6.13٪ رشد کند.

نتایج تحقیقات بازار حاکی از آن است که تغییر جهت مصرف فرآورده‌های غذایی مانند ماکارونی و برنج همراه با سس‌ها، چاشنی‌ها و سس‌های مختلف تقاضای سس را به میزان قابل‌توجهی افزایش دهد. در بازار مصرف، نرخ رشد مصرف جهانی نسبتاً نرم است.

بازار سس سالاد به مرحله‌ای تبدیل‌شده است که مواد متنوع با ادعاهای سبک زندگی سالم قرار است سودهای بیشتری برای رسیدگی به بهداشت و ایمنی محصولات غذایی فرآوری شده کسب کنند. برچسب سس سالاد با صفحه مواد تشکیل‌دهنده ارگانیک یا ادعای بدون گلوتن از چند سال گذشته رشد قابل‌توجهی در رشد فروش آن‌ها داشته است. با توجه به تغییر سریع چشم‌انداز بازار، شرکت‌ها در حال تغییر دیدگاه‌های خود در مورد توسعه فراتر از بازارهای سنتی هستند. علاوه بر تمرکز بر گسترش برنامه‌ها، معرفی سبد محصولات جدید، اکثر شرکت‌های تولیدکننده مواد غذایی و آشامیدنی قصد دارند بازارهای داخلی و بین‌المللی را تسخیر کنند.

بازار جهانی سس سالاد

مصرف کنندگان اصلی بازار

چین و اروپا به دلیل فناوری پیشرفته تولید و توسعه سریع اقتصاد، هنوز هم بیشتر مناطق مصرفی هستند. انواع سس‌ها مانند سس سالاد، سس گوجه‌فرنگی، خردل، سس مایونز، سس کوکتل، سس سویا، سس ماهی، سس چیلی، سس ترشی، سس‌های مخصوص (به‌عنوان‌مثال سس هوی سین) و سرکه‌ها وجود دارد. با توسعه سریع اقتصادی، افراد بیشتری بر فرهنگ غذا تمرکز می‌کنند، سس سالادها در آینده پتانسیل بازار زیادی دارند.

نگاهی بر محصول

مواد اولیه اصلی سس گوجه‌فرنگی، تخم‌مرغ، خردل برگ، ماهی، فلفل، ذرت، سیب، دانه کنجد، آنتی‌اکسیدان و … در بازار جهانی، تأمین مواد اولیه کامل است. نوسانات قیمت کالای بالادستی بر هزینه تولید صنعت سس سالاد تأثیر می‌گذارد. ما اعتقادداریم این صنعت یک صنعت آینده دار است و درجه افزایش مصرف منحنی رشد صاف را نشان می‌دهد. علاوه بر این، اختلاف قیمت بین مارک های مختلف به تدریج کاهش می یابد. همچنین، نوسان در حاشیه ناخالص وجود خواهد داشت.

سس گوجه‌فرنگی می‌توانید طیف گسترده‌ای از همه‌چیز، ازجمله سبزی‌های تازه، سبزی‌های ترشی و یا خردشده، غذاهای تخمیر مانند سرکه یا سس سویا، آجیل و خشک‌شده و یا میوه‌های تازه شامل. چاشنی‌های دیگری مانند خامه سالاد یا سس گوجه‌فرنگی نیز می‌تواند وجود داشته باشد، همچنین می‌توان ادویه‌های تند، مانند فلفل قرمز و شیرینی مانند شکر و ملاس را اضافه کرد. بسیاری از فرهنگ‌ها دارای سس سالاد خاصی در استفاده معمول هستند، مانند مخلوط ماست، شوید، خیار و آب‌لیمو که در مدیترانه برای تهیه سالادهای ساده یا شراب استفاده می‌شود.

نگرانی‌های بهداشتی و چاقی برای رشد بازار سس سالاد

آگاهی از سلامتی، مصرف‌کنندگان را بر آن داشته است که رژیم‌های گیاهی را انتخاب کنند که نه‌تنها می‌تواند به مدیریت وزن کمک کند بلکه مواد مغذی و الیاف حیاتی را نیز در اختیار آن‌ها قرار دهد. سس سالاد یک گزینه ایده آل برای کنترل وزن است که عمدتاً به دلیل تقویت و جذابیت زیبایی سس سالاد، موردپذیرش بیشتری قرارگرفته است. بازار سس سالاد از ابتدا شاهد تحول سریع بوده است، این توسعه عمدتاً ازنظر گنجاندن مواد آلی و طبیعی است که به مدیریت وزن کمک می‌کنند و فشارخون را تنظیم می‌کنند و از دیگر مزایای سلامتی است.

بازار جهانی سس سالاد بر اساس نوع (سس مایونز، سس سالاد مایع، سالاد خامه‌ای و سایر مواد)، کانال توزیع (خارج از تجارت و تجارت) و توسط جغرافیا تقسیم‌بندی شده است.

تقسیم‌بندی بازار جهانی سس سالاد

بازار جهانی سس سالاد بر اساس نوع و کانال‌های توزیع تقسیم‌شده است. بر اساس نوع، بازار به سس مایونز، سس سالاد مایع، سالاد خامه‌ای و غیره تقسیم می‌شود. بر اساس کانال توزیع، بازار به خارج از تجارت و تجارت تقسیم‌بندی می‌شود. چالش‌های مربوط به کانال‌های توزیع، رقابت شدید، مشکلات قیمت‌گذاری و تغییر تنظیمات مصرف‌کننده همچنان به حاشیه سود فروشندگان فشار می‌آورند.

در حال حاضر، برخی از شرکت‌ها در جهان می‌توانند سس سالاد تولید کنند که عمدتاً در چین، اروپا، آمریکای شمالی، ژاپن و هند متمرکز هستند.

آمریکای شمالی به دلیل تغییر ذائقه و سلیقه مصرف‌کننده که باعث افزایش مصرف محصولات مغذی می‌شود، بزرگ‌ترین سهم بازار سالاد سس را از آن خود کرده است که عامل اصلی رشد بازار سس سالاد در منطقه است. در اروپا به دلیل هجوم مداوم غذاهای بین‌المللی که توسط صنعت گردشگری و مهمان‌نوازی پیش می‌رود، تقاضا برای بازار فوق‌الذکر در حال افزایش است.

بازار منقطه ای سس

چشم‌انداز رقابتی

برخی از بازیگران اصلی در بازار سس سالاد، شامل Unilever، Veeba Food Services Private Limited، The Kraft Heinz Company، Dr. Oetker، کمپبل Soup Sup و غیره است.

بازیگران اصلی سس
بازیگران اصلی سس سالاد در جهان

“برای دسترسی به اطلاعات فوق در بازار ایران با ما تماس بگیرید”


[1] Salad Dressing

تحقیقات بازار وبلاگ

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی
بازار جهانی تن ماهی
مطلب بعدی
بازار جهانی سیگار