تاثیر کرونا در تغییر درصد مشتریانی که از فروشگاه های جدید خرید می کنند

تاثیر کرونا
برای بازار پس از کرونا آماده شوید

عبرت های آموخته شده: گزارش های تحقیقات بازار نشان می دهد که در نتیجه همه گیری کرونا، مصرف کنندگان FMCG حتی بیشتر از قبل نگران سلامتی و بهداشت هستند. فروش مواد مصرفی با توجه به صرف وقت بیشتر مصرف کنندگان در خانه و صرف هزینه کمتری برای مصرف خارج از خانه ، تغییر کرده است. آنها همچنین بیشتر به خرید آنلاین عادت کردند.

فرصت های پیش رو: با تجویز اولین دوزهای واکسن و کاهش اثرات همه گیر ، این سوال همچنان باقی می ماند که آیا خرده فروشان و تولیدکنندگان به حدی چابک هستند که بتوانند به تغییرات در اولویت های مصرف کنندگان و رفتار خریداران با سرعت قابل قبول پاسخ دهند(مارکت ویو چگونه کمک میکند؟). آیا آنها از تبلیغات استفاده می کنند ، قیمت ها را پایین می آورند و مجموعه خود را در فروشگاه های مناسب برای حفظ تقاضا و رشد درآمد بهینه می کنند؟(مارکت ویو چگونه کمک میکند؟)

برای برنده شدن:

 مجموعه خود را منطقی کنید تا فضای قفسه ای برای محصولات و نوآوری های جدید ایجاد کند که نیازهای بیشتر مصرف کنندگان به بهداشت ، سلامتی و مصونیت را برآورده می کند. مصرف کنندگان عایق همچنین علاوه بر بهداشت و سلامت به دنبال محصولاتی می روند که لذت ، راحتی و سرگرمی را ارائه دهند.

خرده فروشان باید کشف کنند که چگونه می توانند از جدیدترین مدلهای تحلیلی برای ایجاد تبلیغاتی که به طور موثر در برابرفروش های آنلاین رقابت می کند، استفاده کنند. 

 اگر قبلاً این کار را نکرده اند ، خرده فروشان باید استراتژی هایی را تهیه کنند تا به خریداران بپردازند. (مارکت ویو چگونه کمک میکند؟)

سهم از فروش کالایی وبلاگ

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطلب قبلی
داشبوردهای رقبا- رقبا در مناطق- قیمت ماست کاله
مطلب بعدی
راهنمای تولیدکنندگان صنعت FMCG در سال 2021 و دوران پسا کرونا